Het jaar 2018 ligt weer bijna achter ons. Kortom, tijd om de balans op te maken. Ik kijk dan niet alleen naar alle gave projecten die we opgeleverd hebben, maar ook naar de ontwikkeling van ons eigen familiebedrijf.
Ik kan wel stellen dat 2018 voor VWC een dynamisch jaar is geweest waarin veel mooie dingen zijn gerealiseerd. Toch springen er voor mij een paar uit.
Van nieuwe huisstijl naar VWC magazine
Al in 2017 hadden wij het gevoel dat onze huisstijl niet meer bij ons paste. Het moest anders… simpeler, duidelijker. Anderzijds wilden wij onze herkenbaarheid behouden. Dicht bij onszelf blijven. Maar…. hoe doe je dat?
Daarvoor hebben wij een partner gevonden die met ons dit traject is aangegaan. Bijna een jaar later –ondertussen 2018- is hieruit een nieuwe huisstijl en daarbij horende merkbelofte voortgekomen. Niet zomaar een leuk verhaal met een logo, maar een belofte vanuit ons werken. Wij zijn trots op het resultaat en elke VWC’er draagt het op zijn eigen manier uit.
Na de introductie van onze nieuwe huisstijl vonden wij dat ons ‘verhaal’ op papier moest komen. Dan niet één of andere flyer, maar een écht magazine! Een magazine vol verhalen van vroeger en nu. Verhalen van collega’s én van klanten. Want juist zij kunnen ons verhaal het beste vertellen!
Na maanden hard werken kwam hét VWC magazine van de pers. Dozen vol magazines waarvan je de inkt nog kunt ruiken. Elke dag worden ze aan een ieder persoonlijk overhandigd door één van onze specialisten. Het VWC verhaal wordt verspreid. Ik vind het persoonlijk ontzettend gaaf om al die mensen met ons magazine te zien!
Op naar Nunspeet
2018 was ook het jaar van onze nieuwe vestiging in Nunspeet. Al vanaf het moment dat Klaas en ik ons familiebedrijf overnamen hadden wij het jaar 2018 omcirkeld. In dat jaar moest onze derde vestiging een feit worden.
Eind vorig jaar kwamen Klaas en ik bij toeval in gesprek met Bel Business Centre uit Nunspeet. Na diverse gesprekken was het 1 oktober zover! De overname was een feit en Bel Business Centre werd VWC Nunspeet.
Zonder alle 43 VWC’ers hadden wij dit niet kunnen waarmaken. Zij verdienen de complimenten. Zij zijn ons kapitaal en daar kunnen wij op bouwen!