VWC snapt als geen ander dat u tegenwoordig niet meer zonder mobiele telefoon kunt. Zeker zakelijk gezien moet mobiele telefonie altijd werken. Samen met u stellen wij een abonnement samen wat bij u past.
Alles begint bij een analyse
Bij VWC geloven wij in een grondige analyse voordat wij u een abonnement aanbieden. Daarom beginnen wij altijd met een analyse van uw recente facturen en brengen wij het belgedrag van u en uw collega’s in kaart. Uit zo’n analyse komen regelmatig verrassende inzichten. Zo is het heel waarschijnlijk dat niet iedereen even veel belminuten en data verbruikt. Hierdoor kan het voordeliger zijn om verschillende abonnementen af te sluiten.
Na het bespreken van uw verdere wensen en behoeften kiezen wij het abonnement wat het beste bij u past.
Provider en merk onafhankelijk
Bij VWC zit u niet vast aan een specifieke provider. Uit providers als o.a. KPN, Vodafone, T-Mobile, Telfort en Ziggo kiezen wij het abonnement dat het beste bij u past.
Daarnaast heeft u de keuze uit alle topmerken telefoons zoals Apple, Samsung, Sony, LG, Huawei en HTC.
U bent geen nummer!
U kent het wel, telecom providers waar u als een nummer wordt behandeld. Is er iets aan de hand, dan ervaart u lange wachttijden, onpersoonlijke gesprekken en niet altijd de beste service.
Bij VWC vinden wij dat dit anders kan. Daarom krijgt u bij ons één vaste contactpersoon waarbij u al uw vragen kunt neerleggen. Uw contactpersoon helpt u direct met zaken waar u zich niet druk om wilt maken, zodat u zich kunt focussen op uw eigen werkzaamheden en snel kunt schakelen.
Eigen reparatieafdeling & service
VWC beschikt over een eigen reparatieafdeling. Bij schade of storing aan uw toestel hoeft deze meestal niet opgestuurd te worden, maar gaat deze naar onze werkplaats in Genemuiden. Zo heeft u uw toestel vaak met een paar dagen weer werkend terug.
Desgewenst kan VWC ook toestellen voor u op voorraad leggen. In het geval van een defect toestel of een nieuwe medewerker hebben wij dan direct een toestel voor u paraat liggen.